Průvodce nákupem

Každý zákazník má k dispozici nákupní košík,do kterého se automaticky ukládá vybrané zboží.Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníkovi ponechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a objednávku dokončit kdykoliv jindyPři potvrzení výběru zboží se řiďte průvodními pokyny.Zboží lze vkládat do košíku i bez přihlášení.Vaše adresa pro doručení zboží bude automaticky použita k registraci. Přihlašovací údaje můžete měnit dle potřeby.Zboží lze doručit i na jiné adresy,než která je uvedena při přihlášení.Pokud je u zboží uvedeno  Skladem ,bude odesláno  následující pracovní den po objednávce,

Při objednávce nad 4000,-Kč poštovné zdarma.

Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:

Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší rešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.Při použití zásilkové služby nebo veřejného dopravce se reklamace výrobku poškozeného při přepravě řídí reklamačním řádem přepravce a příslušnými ustanoveními občanského resp. Obchodního zákoníku. Takto způsobené vady je třeba reklamovat u příslušné přepravní společnosti ihned po zjištění.

 

 

 

Nejprodávanější zboží